werelderfgoed
immaterieel cultureel erfgoed
duurzame ontwikkeling
culturele diversiteit
persvrijheid
oceanen
vrije meningsuiting
gender
jongeren
mensenrechten
recht op onderwijs
vredescultuur
klimaatverandering
onderwijs in noodsituaties
onderwijs voor allen
waterbeheer
afrika
cultuurobjecten
biodiversiteit
informatiemaatschappij
ontwikkeling
mediaontwikkeling
prijzen
documentair erfgoed
alfabetisering
educatief materiaal
drinkwater
Verenigde Naties
begraafplaatsen en herdenkingssites WO I
belforten
onderwatererfgoed
interculturele dialoog
Oekraïne
restauratie
natuurrampenpreventie
racisme en xenofobie
kunstmatige intelligentie
beleid
Unesco-scholen
bio-ethiek
fut
curriculum
forwomeninscience
musea
biosfeergebieden
steden
hoger onderwijs
kustzones
basisonderwijs
natuurlijke rijkdommen
secundair onderwijs
natuurlijk werelderfgoed
oceanografie
begijnhoven
digitale kloof
taaldiversiteit
sociale transformatie
lerarenopleiding
educatie voor duurzame ontwikkeling
gezondheid
volwassenenonderwijs
leefmilieu
migranten
geschiedenis
archieven en bibliotheken
leerstoelen
fust
vrede
inheemse culturen
aidspreventie
vredeseducatie
internationale samenwerking
onderwijs
mediawijsheid
tolerantie
onderwijsagenda 2030
gemeenschapsmedia
natuurwetenschappen
vrije uitwisseling van ideeën en kennis
databanken
wetenschappelijk onderwijs
cultuur
armoedebestrijding
doping
jongerenwerking
open science
geopark
woestijnvorming
basiswetenschap
millenniumdoelstellingen
capaciteitsopbouw
cultuurobjecten
onroerend erfgoed
mensenrechteneducatie
tentoonstelling
filosofie
verdragen en conventies
eilanden
archeologie
buitenlands beleid
kantoren
natuurbehoud
gratis en open source software
ethiek
diversiteit en gelijke kansen
sociale wetenschappen
toekomstbeelden
communicatie
eremologie
ASPnet
inclusief onderwijs
traditionele kennis
opinie
vrije uitwisseling van ideeën en kennis
alternatieve energie
internationale samenwerking op vlak van onderwijs
monumentenzorg
media
landschap
mens- en biosfeer programma
Unesco-verenigingen
aardwetenschappen
cultureel erfgoed
leiderschap en ondernemerschap
natuurbeleid
beschermde gebieden
Unesco institutioneel
archeologie en landschap
Sluiten
Over ons
Contact
werelderfgoed
immaterieel cultureel erfgoed
duurzame ontwikkeling
culturele diversiteit
persvrijheid
oceanen
vrije meningsuiting
gender
jongeren
mensenrechten
recht op onderwijs
vredescultuur
klimaatverandering
onderwijs in noodsituaties
onderwijs voor allen
waterbeheer
afrika
cultuurobjecten
biodiversiteit
informatiemaatschappij
ontwikkeling
mediaontwikkeling
prijzen
documentair erfgoed
alfabetisering
educatief materiaal
drinkwater
Verenigde Naties
begraafplaatsen en herdenkingssites WO I
belforten
onderwatererfgoed
interculturele dialoog
Oekraïne
restauratie
natuurrampenpreventie
racisme en xenofobie
kunstmatige intelligentie
beleid
Unesco-scholen
bio-ethiek
fut
curriculum
forwomeninscience
musea
biosfeergebieden
steden
hoger onderwijs
kustzones
basisonderwijs
natuurlijke rijkdommen
secundair onderwijs
natuurlijk werelderfgoed
oceanografie
begijnhoven
digitale kloof
taaldiversiteit
sociale transformatie
lerarenopleiding
educatie voor duurzame ontwikkeling
gezondheid
volwassenenonderwijs
leefmilieu
migranten
geschiedenis
archieven en bibliotheken
leerstoelen
fust
vrede
inheemse culturen
aidspreventie
vredeseducatie
internationale samenwerking
onderwijs
mediawijsheid
tolerantie
onderwijsagenda 2030
gemeenschapsmedia
natuurwetenschappen
vrije uitwisseling van ideeën en kennis
databanken
wetenschappelijk onderwijs
cultuur
armoedebestrijding
doping
jongerenwerking
open science
geopark
woestijnvorming
basiswetenschap
millenniumdoelstellingen
capaciteitsopbouw
cultuurobjecten
onroerend erfgoed
mensenrechteneducatie
tentoonstelling
filosofie
verdragen en conventies
eilanden
archeologie
buitenlands beleid
kantoren
natuurbehoud
gratis en open source software
ethiek
diversiteit en gelijke kansen
sociale wetenschappen
toekomstbeelden
communicatie
eremologie
ASPnet
inclusief onderwijs
traditionele kennis
opinie
vrije uitwisseling van ideeën en kennis
alternatieve energie
internationale samenwerking op vlak van onderwijs
monumentenzorg
media
landschap
mens- en biosfeer programma
Unesco-verenigingen
aardwetenschappen
cultureel erfgoed
leiderschap en ondernemerschap
natuurbeleid
beschermde gebieden
Unesco institutioneel
archeologie en landschap
Sluiten
Home
Unesco in de kijker
Nieuwsberichten
Publicaties
Evenementen
Opinies
Achtergrond
Adviezen
Unesco in Vlaanderen
Unesco-scholen
Werelderfgoed
Unesco-leerstoelen
Immaterieel Cultureel Erfgoed
Creatieve steden
Documentair erfgoed
Geoparken en biosfeergebieden
Unesco-kantoren en partners
Verbind je met Unesco
Experten
Stages & werk
Patronage
Prijzen
Erkenning
Netwerken
Vlaanderen steunt Unesco
Wetenschapsfonds FUST
Erfgoedfonds FUT
Unesco-thema's
Onderwijs
Wetenschappen
Cultuur
Communicatie
Algemeen
Unesco in de kijker
Nieuwsberichten
Nieuwsberichten
Alle
Onderwijs
Wetenschap
Cultuur
Communicatie
Algemeen
Lees meer
Unsplash/Igor Omilaev
Het landschap van AI-governance veranderen
Nieuwsbericht
Lees meer
Malagasy National Commission for UNESCO
Oproep: Sluit je aan bij de werelderfgoedvrijwilligerscampagne
Nieuwsbericht
Lees meer
Unsplash/Andre Hunter
Internationale dag van het onderwijs in het teken van de strijd tegen haatspraak
Nieuwsbericht
Lees meer
Pexels/David Peinado
Unesco versterkt haar financiële steun voor Oekraïense journalisten
Nieuwsbericht
Lees meer
Christine Scholer & Hp.Baumeler
Terugblik op de jaarlijkse Unesco-bijeenkomst voor immaterieel erfgoed
Nieuwsbericht
Lees meer
Unsplash/Jeremy Bishop
Internationaal Decennium van Wetenschappen voor Duurzame Ontwikkeling
Nieuwsbericht
Lees meer
OPZ Geel, 2021/Bert De Deken
Internationale erkenning voor Geelse Gezinsverpleging
Nieuwsbericht
Lees meer
Albert Jansen
Graslandbevloeiing ingeschreven op Unesco-lijst immaterieel erfgoed
Nieuwsbericht
Lees meer
© Unesco
Loop stage bij het Werelderfgoedcentrum van Unesco in Parijs
Nieuwsbericht
Lees meer
UNESCO/Marie ETCHEGOYEN
Aanbeveling over onderwijs voor vrede, mensenrechten en duurzame ontwikkeling
Nieuwsbericht
Lees meer
Brucity
Vlaamse en Nederlandse scholieren buigen zich over de vraag: Van wie is water?
Nieuwsbericht
Lees meer
Unsplash/Jakob Owens
Wat betekent kunstmatige intelligentie voor de filmsector?
Nieuwsbericht
Vorige pagina
Volgende pagina